Ajoh, steek je hand es op, wie ken dit ook?
Ik ben aan het organiseren waar ik op 15 augustus wil zijn. Die dag is er weer de Nationale Herdenking. Dan staan we stil bij alle slachtoffers van de Japanse bezetting in Nederlands-Indië. En de nawerking van hoe de Tweede Wereldoorlog in Zuidoost Azië is geweest. Voor mensen die zich verbonden voelen met het Indische […]

